Ik heb mijn bestelling niet ontvangen! Hebben jullie mij bestolen?

Jep! … Grapje, natuurlijk niet. Wij werken samen met een pakjesbezorgdienst en wij vertrouwen erop dat zij hun uiterste best doen om alle bestelling tijdig te bezorgen. Helaas gebeurt het soms dat er een pakje verloren gaat of dat het op het verkeerde adres geleverd wordt. Wij houden een wachtperiode van 15 werkdagen na verzending aan om mogelijke vertragingen uit te sluiten

 

Als je jouw bestelling na 15 werkdagen niet ontvangen hebt, beschouwen wij deze zending als verloren en zullen wij je een oplossing bieden.

Heb je een fout adres ingegeven? Dan zullen we helaas moeten wachten totdat je bestelling terug naar ons geretourneerd wordt. Dit kan even duren. Je kan je bestelgegevens hier controleren.

 

Wacht niet langer

Wat zeggen onze klanten?

Koop nu en betaal later!

Wat is Afterpay en hoe werkt het?

Afterpay laat je toe je bestelling nu te plaatsten en pas later te betalen. Na ontvangst van je bestelling krijg je een e-mail met een betaaluitnodiging. Daarna heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te betalen. Niet tevreden over je aankoop? Retourneer je aankoop en betaal niet! Klik hier voor meer info.

Meer info?